مادر زیبای من

دنیای با تو

دوستش دارم...همین...


مادر زیبای من

ای تو مادر زیبای من...
گمان نکن که دوستت نداشته ام..
هرگز این چنین گمان نکن!
من تورا به زیبایی یک شب بی پایان دوست داشته ام.
تورا به زیبایی اشک ریختن در میان قطرات پی در پی باران دوست داشته ام.
به ارامی جان سپردن گل در خشکی بیابان.
ای تو مادر زیبای من...
گمان کن...
زمانی که میگویی جانم..دلم پر میکشد...
زمانی که میگویی دختر من...دلم پر میکشد...
گمان نکن...هرگز گمان نکن..که دوستت نداشته ام.
من تو را از هرچه انکه بود،بیشتر داشته ام..
از هر انچه که تا کنون سعی در بدست اوردنش داشته ام...
من تورا به زیبایی یک شب در ونیز داشته ام.
به گرمای فنجانی قهوه در پاریس...
ای تو مادر زیبای من...
تو تمام انی که تا کنون داشته ام...!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 بهمن 1396برچسب:خودم,

] [ 21:0 ] [ اتنا حاجی صفر علی{علما گتسبی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه